Shopping Cart
Subtotal
Taxes
Shipping
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

Chauffeursvereniging

Flupland - Tholen

Braderie Tholen. 26 & 27 Aug. 2011

Tholen, vrijdag 26-8 en zaterdag 27-8 2011. Dit jaar waren we als vereniging vertegenwoordigt op de braderie in Tholen. Na afloop op zaterdagavond keken we met een tevreden gevoel terug. Het waren 2 geslaagden dagen. Ondanks dat de weersvoorspellingen niet al te best waren, zijn het prachtige dagen geweest. En niet alleen qua weer, zeker ook gezien de reacties die we gekregen hebben. Naast onze stand hadden we een truck geplaatst, en hier mochten bezoekers plaats nemen op de bestuurdersstoel. Zo konden veel tieners, maar ook moeders met kleine kinderen kennis maken met de 'dode hoek'. Pim Koedood ( de grote animator achter deze actie) ontpopte zich als een waar schoolmeester, en nam voor iedereen de tijd om uitleg te geven. Nadat men de 'dode hoek' op deze manier had ervaren, was men het er snel over eens, BLIJF UIT DE 'DODE HOEK' Naast dit serieuze gebeuren hadden we een loterij. Hier kon men door het kopen van loten kans maken op een heuse 'berg-toys' skelter. De winnaar van deze skelter is geworden, familie de Groen uit de Mossellaan. Gelukkig had Bram de raad van Elly in de wind geslagen, en toch loten gekocht. Blij als een kind heeft opa de Groen de skelter in ontvangst genomen. Voor ons gevoel is de skelter op de juiste plaats terecht gekomen. (Voor de kleinkinderen nog dit, opa de Groen wil nog een aanhanger kopen voor achter de skelter. Help hem er maar aan herinneren.)